کشتی کج فوتبال اس ام اس

کشتی کج فوتبال اس ام اس
 
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:








کد شمارش معکوس سال نو



تئودور جیمز والکات . در 16 مارس سال 1989 در استانمور لندن به دنیا آمد . تئو در دهکده کوچک کامپتون در نزدیکی نیو باری بزرگ شد . فوتبال خود را از تیم زیر 11 ساله های نیو باری آغاز کرد . او در تیم مدرسه خود توانست وارد این تیم فوتبال شود . تئو در این لیگ نونهالان رکورد عجیب و غریب بالای 100 گل زده در تنها فصل حضور در نیوباری را ثبت کرد حتی با وجود باخت 4 - 2 در فینال به تیم گرنگ آلبیون . وی سپس نیو باریرا به مقصد سویندون تاون ترک کرد و سپس راهی ساتمپتون شد . تئو با والدین خود دان و لین زندگی کرد . یک برادر به نام اشلی دارد .

 

ساتمپتون

در فصل 2004 - 05 در جوانان ساتمپتون بازی کرد و توانست در مهم ترین بازی فصل در فینال جام حذفی برابر ایپسویچ تاون به میدان برود . هم چنین وی جوان ترین بازیکن تیم ساتمپتون نیز لقب گرفت . آن روز ها تئو فقط 15 سال و 175 روز داشت . در این فصل تئو به نیمکت ساتوپتون رسید ولی نتوانست برای این تیم به میدان برود . در سن 14 سالگی نیز شرکت نایک پذیرفت تا اسپانسر تئو شود . فصل بعدی والکات همراه تیم اصلی ساتمپتون راهی اردوی تمرینی اسکاتلند شد و برای این تیم در بازی های دوستانه به میدان رفت و لقب جوانترین بازیکن تاریخ این تیم را به نام خود ثبت کرد . تئو با 16 سال و 143 روز توانست این عنوان را کسب کند . در 18 اکتبر 2005 توانست اولین بازی 90 دقیقه ای خود را برای ساتمپتون انجام دهد و در همان بازی نیز اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند . مراحل رشد وی سریعتر از حد عادی سپری می شد . گلزنی های تئو در این فصل برای ساتمپتون ادامه داشت و در نهایت به عنوان 3 بازیکن برتر جوان لیگش از نگاه بی بی سی انتخاب شد . نگاه تیز آرسن او را پسندید و به آرسنال آورد . آن روز ها وی را بهترین فروش برای ساتمپتون تلقی می کردند .

 

آرسنال

 

ادامه روند خوب تئو همراه شد با پیشنهاد از سوی آرسنال . وی با وجود علاقه قلبی به لیورپول برای پیشرفت خود به آرسنال آمد و این فرصت طلایی را از دست نداد . تئو بازیکن آرسنال شد . اولین روزی که به تمرین آمد برایش بسیار جذاب بود . خود تئو می گوید : بسیار هل شده بودم . دستپاچه بودم و با دیدن تیری هانری آن قدر خود را از دست داده بودم که از این بازیکن امضا گرفتم . او در تاریخ 20 ژانویه 2006 رسما جذب توپچی ها شد . قرار داد وی 5 میلیون یورویی قابل افزایش تا 12 میلیون یورو بود . 16 سالگی و بازی در لیگ برتر برای وی می توانست عالی باشد . اولین بازی وی برای آرسنال در تیم ذخیره های آرسنال و برابر پورتسموث در 7 فوریه 2006 بود . والکات در آن بازی گلزنی کرد ولی آرسنال بازی را 3 - 2 باخت . ناگهان از سوی ونگر در لیست 18 نفره بازی برابر رئال مادرید در برنابئو قرار گرفت . این فوق العاده بود !!! در 16 مارس 2006 و در تولد 17 سالگی خود موفق شد در نهایت قرار داد حرفه ای خود را با باشگاه ثبت کند . این اولین قرار داد حرفه ای وی بود ( در انگلیس حتما بازیکن باید 17 سال داشته باشد تا بتواند قرار داد حرفه ای امضا کند ) . در 19 آگوست 2006 اولین بازی خود را برای آرسنال در لیک برتر بازی کرد و 73 دقیقه برابر استون ویلا به میدان رفت . در لیگ قهرمانان اروپا نیز در نیمه دوم بازی دینامو زاگرب به میدان رفت و جوانترین بازیکن تاریخ آرسنال در این رقابت ها لقب گرفت . رکورد قبلی در دست فابرگاس بود ولی تئو توانست این رکورد را بشکند . وی توانست دو پاس گل در دو بازی آینده تیمش مهیا کند تا آغاز خوبی برای والکات باشد . در 14 اکتبر 2006 نیز توانست اولین شروع را با آرسنال داشته باشد , در بازی برابر واتفورد . در نقل و انتقالات زمستانی سال 2007 استون ویلا به شدت به دنبال امضای قرار داد قرضی با والکات تا پایان فصل بود که با مخالفت ونگر این امر صورت نگرفت . اولین گل وی نیز جالب است . او اولین گل خود را در فینال کلرلینگ کاپ برابر چلسی به ثمر رساند .

در کل تئو پله های موفقیت را در آرسنال پشت سر می گذارد و کم کم به عنوان یک مهره کلیدی می توان روی او حساب کرد . در اوج جوانی توانسته تجربه های موفقی را در آرسنال کسب کند و به دنبال بهترین ها با این باشگاه است .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ 25 مهر 1391برچسب:, توسط benyamin
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک